IMECA - Isabelle May Elinor Cermann Alexandersson

Dröm

2009-10-29 @ 13:11:37

Fan nu drömde jag om dig inatt igen :( Och vilken härlig dröm det var! (A) Du var så glad över att se mig!
DU hade ringt och sagt att jag skulle skynda mig, så väntade du där vid glasdörren med ett stort leende <3

Fan vad jobbigt när drömmarna är bättre än verkligheten... :(
Varför drömmer jag om dig varje natt...? <3


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Halloweenparty på Trädgår'n

2009-10-29 @ 00:13:15

Ska till Trädgår'n på fredag med Michele och hennes 10 kompisar. De ska gå all in på utklädningsklädseln, så jag får väl också klä ut mig lite mer än vanligt :)

Ska nog vara döööd ;)

Örebro kanske kommer också :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Övningskörning

2009-10-28 @ 11:31:51

Lektion 2 på bilskola

Körde imorse :P

Det gick jättebra, övade på:

Planera körning,
Vägskyltar,
Byta fil,
Backning,
Fickparkering,
Köra upp i 40km/h och bromsa HÅRT,
Påfart till motorväg


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

V+I=VI=<3

2009-10-28 @ 01:46:14

Glöm aldrig det!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Saknar tiden när man var liten

2009-10-28 @ 01:42:41


Saknar tiden då man var liten, då allt var så bra och man lekte varje dag...
Man brydde sig varken om kläder eller hår, minns det som igår...



Tiden var underbar


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Godnatt

2009-10-28 @ 01:41:57

ZZZzzzz.....

Ska köra på körskolan om 7 timmar...


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Dröm

2009-10-27 @ 18:08:47

(25 okt)
Idag var bästa drömmen <3
Vi kysstes och det var helt magiskt! Vi låg breve varandra, dock var du tvungen att sova hemma, men det skulle vi lösa tillsammans..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ibland när jag tänker på dig Andreas (Video)

2009-10-27 @ 17:56:56

Äntligen är den klar..

http://www.youtube.com/watch?v=Le7NwKq56N4

En video till Andreas Lundström. Ett litet bevis på att jag verkligen ångrar mig! Tog ungefär 10 timmar att göra och få den så som jag ville ha den. Hade dock lite problem med publiceringen, så fick tyvärr korta ner den lite..



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Förändring ska ske!

2009-10-26 @ 12:38:07

En vän sa till mig:

''Han har sårat mig så många gånger nu och han var ju otrogen när vi var tillsammans, så nu vill jag inte ha honom längre...''

Då tänker jag bara på mig själv, vilket jävla svin jag var :S Jag är fan tjejen som alla tjejer hatar att killar är!!! :S :'(

Men jag vill inte att det ska vara så. Det kommer ALDRIG hända igen!!! Jag lovar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag lovar dig och jag lovar mig själv!!!!!!!


Har inte hört av mig till dig på ett helt dygn nu...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Just friends

2009-10-26 @ 00:19:32



Såg den idag,den var faktiskt väldigt bra. Och fan va snygg han blev efter 10 år!! :D
Varför kan inte jag också få en sån fairytale.. :(

Hade ju dock en, men den försvann..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

www.vv.se/ddd

2009-10-25 @ 15:54:06

Att vara den som kommer först

till olycksplatsen

 

Senaste olyckan var hemsk. Vi kom dit mitt i natten, det var total kaos. En bil med tre ungdomar hade kommit över på fel sida och touchat tre mötande bilar. Det låg skadade och jämrade sig överallt. Föraren klarade sig men kommer att få men för livet i alla fall. Kroppen kanske läker men aldrig själen. Alla blir offer.
 
På olycksplatsen är jag helt fokuserad på att göra det som krävs av mig i jobbet. Jag vet hur jag ska ta hand om döda och skadade. Men visst lagrar man på sig otäcka bilder. Vi får hjälpa varandra att bearbeta dem efteråt.
När larmet går på helgnätterna känner man på sig att det är unga människor inblandade. Tyvärr är det ofta så. Inte sällan är det alkohol eller andra droger med i bilden.
 
Det är så fruktansvärt onödigt att köra berusad. Bilen blir ett mordredskap. Jag skulle önska att du tänkte efter före. Du som är ung har så mycket av livet framför dig. Det har ju knappt börjat!

/Janne, ambulanssjuksköterska

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Den kalla sanningen... DDD!

2009-10-25 @ 15:33:54

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vintertid - ställ tillbaka klockan en timme

2009-10-25 @ 15:00:30

 

Jag visste inte att man skulle ställa tillbaka klockan idag, så när jag gick upp kl 9 som min klocka på både mobilen och väckarklockan visade, så var klockan egentligen 8...

3 på natten skulle man ställa tillbaka den till kl 2...

Gick upp en timme för tidigt och kom till körkursen kl 10, men skulle ju va där 11... x| 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kan du tala om det för mig...?

2009-10-24 @ 17:32:06

...För jag vet inte vad jag ska göra...... :,(



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

FAN

2009-10-24 @ 13:32:14

ja vill göra rätt för mig fan

ja måste träffa någon annan ja vill inte älska honom! jag vill verkligen inte det! för han sårar mig, det är drf ja sårar honom..ja vill bara va lycklig


>,(

Och nu ljuger jag igen.. Jag vill bara ha honom men att allt ska vara bra. Jag älskar dig Andreas och du vet det.

Och jag vet att du älskar mig också!

Ge mig en fucking chans dåååååå :S 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

En bild säger mer än 1000 ord...

2009-10-24 @ 13:18:47

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Pratade med Andreas på telefonen...

2009-10-24 @ 02:21:34

La nyss på telefonen med Andreas...









Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Skin - Kärlek med stort K från Isabelle till Andreas (Musikvideo)

2009-10-23 @ 23:43:14

Du ville ha en ''musikvideo'' om när vi var tillsammans...

Här har du.

(Tog ungefär 4-5 timmar att göra)


http://www.youtube.com/watch?v=KqstXI2G8us

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Älskar dig ändå...

2009-10-23 @ 14:32:39

Men vad är det då som gör att jag är kvar
fast jag har sagt att jag ska gå,
Kan det va kärlek,
Kan det va så,
Att jag nog älskar dig ändå...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Feber

2009-10-23 @ 09:27:17

Asså f*n nu har jag haft feber IGEN :S Har haft det i 2 hemska dagar nu... Var jättesjuk för två, tre veckor sen och nu är det tillbaka. Mår så j***a dåligt!!! :'(



Nyser hela tiden också :( minst 5 varje gång... :S



Baconsjukan? :S



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Klättring 20/10-09

2009-10-23 @ 09:25:14

Klättrade på klätterfabriken i tisdags med idrott och hälsa B. Jag som är väääldigt höjdrädd kom inte längre än 4-5 meter, men det bar bra för att vara mig. annars är jag hödjrädd på typ 1 meter :|

 (bilder tagna från Google)

Klätterfabriken i Göteborg

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Drömmar är bättre än verkligheten

2009-10-22 @ 14:45:24

Ibland vill man inte vakna när man sover...
...för man vet att drömmarna är bättre än verkligheten... :/










Varför kan inte jag också få en fairytale.. :(

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Skin hjärtat, skin <3

2009-10-22 @ 13:56:29

Skin - Ras Cricket
En ärlig låt om oss...

Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
Jag säger lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.                                            (Orden säger sig självt...<3)
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

Sitter här på tåget ser hur meter blir till mil,
saknar jag din doft och din vackra profil.
Diggar din stil och sättet du är på.
Diggar din stil, ja du vet det bara är så
för det bara blev så, vet du kan förstå.
Tror det finns en högre plan för oss två.
Känner när vi ser på varann, hur du håller i min hand.
Nu är vi långt isär, olika städer i vårt land.                                               (Göteborg - Stockholm)
Värme som sätter mig i brand och jag känner hur du glöder min vän,
passionen och kärleken de växer med den.
Kan vara mörkret där ljuset kommer sen.
Svårt att ta farväl, svårt att va isär.
Önskar mitt hjärta, jag önskar du vore här.
Jag önskar du vore här.

Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.                                             (Hjärtat, du är så söt när du ler)
jag säger lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.

Försöker förklara, jag försöker berätta
hur du lyfter mig, får en tung man att lätta.
Försöker sätta ihop fast det inte riktigt går.
Värmen och kärleken den läker mina sår.
Tack för att du håller i mig när jag ostadigt står.
Känner du förstår vad jag genomgår.
Tills vi möts igen sitter jag och räknar dar.                                                   (72 dagar nu...)
Du är speciell, för mig helt underbar.
Jag står kvar, to my insperation and my shining star.
To my insperation and my shining star.

Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
jag säger lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.      (För vi har verkligen haft underbara stunder <3)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Bearbeta problemen!

2009-10-22 @ 13:44:05

Problem i ett förhållande löser sig inte på 30 minuter... Man måste bearbeta dem!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Finaste minnena

2009-10-22 @ 13:42:14

9 augusti 2008 pussades vi för första gången. Det var i Taizé när jag skulle åka hem :,(

5 september 2008 kysstes vi för första gången. Det var i backen ner till havet och du visade mig karlavagnen. Det var så mysigt <3

6 september 2008 hade vi sex för första gången... i skogen...

17 september 2008 blev vi tilslammans för första gången. Det var när jag satt på mattelektionen och hade tråkigt, så sa vi det så :) kl 14:00 var första gången du kallade mig din flickvän.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Räddare i nöden ;)

2009-10-21 @ 16:14:18

Ingrid kommer till mig i helgen :D

Ingrid:
asså du ska veta vilken räddare i nöden du är<3

Jag:
Haha (a) Naaw tack <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

så hatad var man.. :(

2009-10-20 @ 15:31:34

 

mm precis.. 75% hatad, men 100 % hatad av dig...


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ensam

2009-10-20 @ 15:24:58

Jag
känner
mig

himla
ensam... :(
Allt
och
alla
är
emot
mig...



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

:'(

2009-10-20 @ 15:23:48

Jag hade bestämt mig för fem minuter sen att jag skulle lämna dig, men jag lämnar dig i allt utom denna.. 

Idag var det 70 dagar sen vi gjorde slut, men bäst är väl att lämna dig och försöka gå vidare, fast på riktigt nu. Jag ska lämna Stockholm ett tag också och ska nog börja jobba igen...


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

...

2009-10-20 @ 11:57:32

Nu säger till och med mitt blod att jag är dum som gör såhär


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

P.S. I Love you!

2009-10-20 @ 00:54:19

Jag skulle kunna tatuera in dig i mig för evigt.
Inte ditt namn, men något som symboliserar dig.

P.S. I love you! <3

I love you till the end <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Stockholm 16-19 okt

2009-10-20 @ 00:48:52

Fredag
Gick upp kl 6 på morgonen och hade gymnastik med Idrott och hälsa B.
Avgång från Göteborg 14:42 på fredagen, tog tre timmar
Viper på kvällen med Ralle, Tommy, Veronica, Tove, Stefan, Marcus, Viktor. Sov hos Ralle i hans lillebrors säng, kom hem vid 3,4 med taxin.

Fick ett viper-kort xD haha. eller eg två, men eftersom de tog Tommys när han blev utslängd, så fick han ett av mig..


Han med grå keps försvann den natten... :S Nicklas.

(Men vaknade på eftermiddan dagen efter så hade han åkt fram och tillbaka sovandes på ett tåg. TUR)



Lördag
Gick upp kl 10 på morgonen, åkte hem till Tommy. Åkte till båten med halv 12 bussen för att kolla in båten. Åkte till Marcus med Stefan och Tommy och var där några timmar, åkte hem å hade en timme på mig att duscha, sminka mig och fixa håret.. GLÖMDE MOBILEN :S
Förfest på båten vid halv 8 med Ralle, Nicklas, Christoffer, Marcus, Tommy och Viktor
Båtfest med ungefär 70 trevliga personer från kl 22-03.
Var verkligen jätteroligt!!!



Söndag
Vaknade vid 13 idag, men snosade till 14 typ...
Städning på båten på söndagen med Ralle och Tommy, tog tre timmar.




Måndag
Vaknade och gick upp kl 7 idag...
Fikade med Wolf på måndagen en timme typ innan tåget gick.
Försökte titta på P.S. I love you sen med, men jag började bara gråta, så det gick inte... Pinsamt när det är bland folk...
Hemväg med x2000 1 klass på hemvägen, avgång 12:10.

Jobbade 3 timmar, var på möte en timme på BK... kom hem runt elva på kvällen... Fatta att man är trött!!!

Nu är klockan kvart i ett och jag får välla sova nu.. Natti natti 

<3

Nu ska jag somna till
P.S. I Love you

Och det menar jag också A.... <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Dröm

2009-10-20 @ 00:07:12

14e oktober

Drömde om dig inatt... Har drömt om dig massa gånger, men denna var speciell..

Å du var så fin, det var precis som när vi träffades i början... <3 Vi var så kära i varandra..

Vi hade blivit tillsammans igen, men det varade bara i några sekunder och sen vaknade jag... :'( Fatta vad ledsen jag blev då!!!
En gång väckte mamma mig å då blev jag verkligen sur!!

När drömmarna är bättre än verkligheten, så vill jag inte vakna!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Minns du...?

2009-10-19 @ 15:09:39

Minns du?
(I Lerum när vi letade efter Timmy)

Minns du?
(Hos mig och du invigde min säng <3)

Minns du?
(I Lerum)

Minns du?
(Ur boken jag gav dig.. Du har nyckeln till mitt hjärta)

Minns du?
(Taizé sommaren 2008 - det bästa som har hänt mig... Det förde mig till dig... <3 )
 
Minns du?
(Innan du skulle träffa mig för första gången)

Minns du?

Minns du?

Minns du?

Minns du?

Minns du?

Minns du?

Minns du?

Minns du?

Minns du?

Minns du?

Minns du?

Minns du?

Minns du?

Minns du?

Minns du?

Minns du?

Minns du?

Minns du?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

P.S. I Love you!

2009-10-19 @ 14:51:41

 

Jag har hatat dig så mycket som det bara går, men det är ju det... att med tiden så läker alla såren...

De neutrala glömmer man.
De positiva kommer man ihåg <3
De negativa hänger som ett ankare...

Men så tänker man och kommer fram till vad som är dominant...

Kolla filmen P.S. I love you! Då kommer ni att förstå vad jag pratar om! Visst man kan bråka, men kärleken övervinner allt ändå i slutändan...

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

P.S. I Love you!

2009-10-19 @ 14:42:49



Asså fan du fattar inte hur jävla mkt jag försöker, men det går ju fan inte! Allt blickar tillbaka till dig och oss lixom.

Alla låtar (om det inte handlar om dig/oss, så är det minnen..)
Allt hemma när du varit hos mig, asså du finns alltid i mina tankar... Alla minnen från Stockholm hos dig, jag har bilder överallt.. på atorn, mobilen, internet, skolan, på papper i en mapp i min byrå/bokylla... Du finns lixom överallt...

Att jag skriver om dig gör bara att jag tänker på dig ännu mer också, men det är det jag egentligen vill. Jag vill skriva om hur mycket jag saknar dig. =/



Jag vill att hela världen ska veta det - och det gör de typ också. Du fins på youtube, msn, bilddagboken, facebook och den här bloggen... som typ bara handlar om dig...

Du finns i allas inkorgar i mobilen också och i deras huvuden också, för jag har berättat så himla mycket om dig andreas. Alla vet hur otroligt förälskad jag är i dig... <3

Jag vill inte ha ett förhållande med dig Andreas, men jag vill att vi ska prata om det som hände. Det du gjorde när vi inte var tillsammans behöver du inte prata om.., men jag behöver bara veta varför... :( Vad gjorde jag för fel när vi var tillsammans...? :S

P.S. I love you!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

P.S. I Love you!

2009-10-19 @ 14:18:13



Fan vad det sårade mig ändå :S
Det jag nyss fick reda på...
Fast du får ju göra precis vad du vill,
men du ska veta att jag vill bara ha DIG för mig själv
och jag ville att du skulle känna samma med mig..... :(
Fast jag hade ju fel.. Men alla kan ju ha fel, visst.... ?

Fan jag kan inte lämna dig :S Kan du förstå det... :S

P.S.
I love you! <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Shakti (Indisk spikmatta)

2009-10-19 @ 13:25:25

ÅÅH jag testade den i helgen och det var så skönt!

Ska köpa den!



Får igång blodcirkulationen, jättebra för hela kroppen om man har ont!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

www.geblod.nu

2009-10-19 @ 13:11:23

Jag anmälde mig idag till att bli blodgivare.

Gör det du också!


#22 hösten 2009  BEEN THERE, DONE THAT
Det som är självklart för en del, ter sig
som hjärnfysik för andra.
Så är det bara.
När du väl greppat något blir det oftast
väldigt enkelt och självklart.
Du kan för allt i världen inte förstå varför
inte alla ser det lika klarsynt.
Några som fattat det big time
är alla blodgivare.
En kvart.
Fyra och en halv deciliter fattigare.

Men ack så mycket rikare som människor.
Dessutom går de hem med en snygg tröja.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Omgjord av mig...

2009-10-19 @ 12:48:02

Inatt jag drömde
Inatt jag drömde
något som
jag aldrig
dröömt förut.
Jag drömde att
du kom till mig
och sa:
- Jag äälskar dig...


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

YAAAY

2009-10-16 @ 14:15:40



(Bilden är hämtad från google)
Vi var i gymnastikens hus idag på Idrott och Hälsa B lektionen.
J****R va kul det var! Körde frivolt och salto :D
Nu är jag riktigt taggad över att börja, skit också att man inte har någon tid :(

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Stress, stress, stress, stress...

2009-10-16 @ 01:09:59

Var på banken och fixade mitt konto som öppnades 9 juni 1991 och sen köpte jag hårfärg.

När jag och Angelica gick förbi MQ, så såg vi att det var rea och jag såg en kjol från Bondelid (Kajsa skirt) som jag hade kollat på innan två gånger och hade tänk att köpa, men gjorde aldrig det, för den kostade 600, kände inte att den var värd det, men så var det halva priset och då tvekade jag inte en sekund!!! Visst är den söt!



Åker till Stockholm imorgon 14:42 från Göteborg. Ska på 20 års fest hos min bästa kompis Tommy...

Och jävla skit, min dragkedja pajade på min klänning :@ FAN jag som skulle ha den på lördag :'( aja, får ta klänning nummer två ist.. har färgat håret å ögonbrynen iaf :)

Sydde upp en anna klänning, egentligen skulle jag fixa ballongklänning, men den var inte lika vid som den som jag egentligen skulle ha.. :( Och den blev lite väl kort.. Får se till att tänka på att inte böja mig fram bara xD in i duschen å epilera benen nu.. AJ... Får se om man ens kommer i säng i natt, måste ju packa också och har gympa på morgonen... Tar en timme dit med, så måste åka hemifrån 9:17.. Jo då hinner jag väl sova några timmar i alla fall, men kommer va fett trött imorgon också.. Råkade somna idag på webbdesign lektionen, sov typ en timme (hade en och en halv timmes lektion...)

Nä får skynda mig nu istället :)

(tagen från Google)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Mardröm

2009-10-15 @ 00:56:55

Igår natt, så drömde jag att jag hade cancer i armen. Det var faktiskt riktigt hemskt! :O

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Andreas,

2009-10-14 @ 23:59:08



Händelser som har skett
(nyaste uppe, äldst längst ner..)

Men jag vill bara säga att det har inte alltid varit dåligt!
Jag bodde verkligen i himmelriket under den braiga tiden <3
Det var verkligen den underbaraste tiden i mitt liv och jag har aldrig någonsin varit så lycklig och förälskad!!!

Kärleken är blind...
Men han förändrades så stort på slutet, så det gick inte...

Här har ni de sista månaderna..



------------------------------------------------------------

14 okt

Jag försöker och försöker, men det går inte :(
Jag kämpar och kämpar med det går inte :(
Jag orkar och orkar, men nu orkar jag faktiskt inte längre :(

Allt bara pekar åt fel håll.
Alla säger att jag ska göra saker för att det är det enda rätta, men det vill inte jag...


å andra sidan, så går det ändå inte...
och jag mår ju bara dåligt av det...
men å andra sidan det, så mår jag ju sådär nu med...


varför ska livet va komplicerat...

J***A S**T


------------------------------------------------------------

Jag är i alla fall glad att det går bra för dig nu.

Tack för alla fina minnen

<3


------------------------------------------------------------

11 okt
Shit asså, nu fattar jag vilken stalker ja va för dig. (har läst några andra tjejers bloggar och sånt och fan va jobbigt det måste ha kännts för dig). Så skulle inte jag vilja ha det iaf. Inte om jag inte gillade personen längre iaf asså!!! 

FY FAN!!!

men kärleken är blind, så det var därför...

------------------------------------------------------------
11 okt

Neutrala händelser försvinner ur minnet

Positiva händelser kommer man ihåg

Negativa händelser sitter där som ett ankare


------------------------------------------------------------
I hate u,

but I love u,

I can't stop thinkin' of u


Have u ever been hurt and the place tries to heal a bit and you just pull the scar off it over and over again...
------------------------------------------------------------
(10 okt.)

Jag har tänkt...

------------------------------------------------------------

Förlåt..............


Även om jag vet att du inte läser...



och om du skule läst så hade du ändå inte brytt dig.



Men det handlar inte om vad du tycker och tänker längre...

 

Det handlar om vad JAG vill få ut ur mig.



Jag har sagt FÖRLÅT hundra miljoner gånger till dig och verkligen menat det, men du har inte brytt dig ändå.

Det är DU som har låst och vägrar öppna...




...Det är synd...!

------------------------------------------------------------


Du tog bort facebook och bilddagboken. Det var ändå minnen :S

vafan... :'(


------------------------------------------------------------

3 okt 2009

Det var F2, TaizéAdde jag blev kompis med.
Det var F2, TaizéAdde jag blev kär i.
Men det var StockholmsAndreas jag blev förälskad i.

Därför har vi blivit tillsammans tre gånger, för att jag älskar honom.

Men jag ska verkligen kämpa nu för bådas bästa! Ingen mår bra av detta. Inte jag i alla fall..


------------------------------------------------------------
30 sept 2009

Jag vill bara gråta i mammas famn, vill att hon ska hålla om mig som när jag var liten och göra så allt blir bra, säga att allt kommer att ordna sig...

<3

------------------------------------------------------------

svårt att ta farväl,
svårt att va isär

Jag sa att jag skulle vänta på dig,
men nej!!!!!
Och jag ska fan klara detta!!!
Du har verkligen sårat mig för många gågner!!!


------------------------------------------------------------

<3
Ibland när jag saknar dig,
så tänker jag på oss och alla minnen som vi delat
ibland när jag tänker på dig,
så känner jag hur mina tårar faller ner för kinden...
<3
------------------------------------------------------------

what do u do to a ----- in me?
u get down on your knees,
u can't pray on u'r feet.
u'r acces mighty drake
for his murcy to get.
and maybe,
just maby
...
...I'll let u live....

------------------------------------------------------------

Just don't bring flowers after I'm dead!!!


Wish i could turn back the time and start it all over.
Start everything from the beginning.
or, before the beginning...


------------------------------------------------------------
Jag vill bara gråta så jävla mycket, fast ändå inte, för jag vill inte fälla tårar för en sån idiot som han!!!
Visst jag har också varit dum, men jag har alltid varit ärlig hela tiden och ångrat mig så grovt för det jag gjort!!!
------------------------------------------------------------
De säger att man inte ska gråta över spilld mjölk...
Men du är verkligen inte mjölk!

Du är en värdefull skatt som jag en gång hade,
men som nu tyvärr är förlorad...

Jag vill ha tillbaka min skatt!

------------------------------------------------------------
Hemresa från stockgolm söndag 27 sept...:

Sitter här på tåget
ser hur meter blir till mil
saknar jag din doft
och din vackra profil
diggar din stil
och sätter du är på
diggar din stil
ja du vet det bara är så
..........................................................................
önskar mitt hjärta att du vore här,
jag önskar du vore här...


------------------------------------------------------------

Den perfekta killen...
Men vad händer egentligen sen.... :(

Det är killen som säger "älskling" till dig
och inte "sexy" när ni har slutat ett samtal.
DU sa alltid älskling till mig, men vad hände sen??? :'(

Det är han som stannar uppe för att se
hur du sover och kysser dig på pannan.
Du gjorde det i tisdags, vad hände egentligen sen??? :'(

Det är han som vill visa upp dig när du vaknar
på morgonen utan smink och rufsigt hår.
Vi gick till och med ut på stan så och på kalas (Var inte planerat) Och du sa att jag var finare utan smink för då är jag mig själv, men vad hände sen??? :'(

Det är han som accepterar dig för den du är
på både in- och utsidan.
Ja du har älskat mig för den jag var, men du har också sagt att jag är snygg, senast i onsdags sa du det... men vad hände sen??? :'(

Han som alltid finns där och vill göra saker med dig.
Du har lyssnat på mig när jag har behövt prata, ända tills i torsdags... vad hände egentligen??? :'(

Han som inte bara säger: "Jag älskar dig"
utan visar och menar det.
Du visade det på ditt sätt och du sa det ofta till mig...
''You and me and I'll never let you go away from me. I wanna be with you forever and ever, love you more than you ever can think <3''
...det vad jag som inte insåg det förräns det var försent... :'(


Han som saknar dig när ni inte är med varandra.
Du skrev sms till mig och ringde mig 24/7 i början, men vad hände sen??? :'(

Han som tar din hand när ni är med vänner.
Du har alltid hållit i min hand, va så mysigt sist vi var på Nacka Forum i tisdags och handlade presenter till Nellie och Sussie. Vi ville aldrig släppa, gjorde vi det, så var det bara för att byta hand ;)  ...men vad hände sen??? :'(

Han som säger till dig hur lycklig han
är över att du är hans.
Du har alltid sagt att du aldrig har älskat någon så som du älskar mig och du har visat upp mig stolt för dina vänner och familj, senast på släktträffen i onsdags... men vad hände sen??? :'(

Han som säger till sina vänner:
"Hon är den rätta.."
Det har jag fått höra från många att du har sagt och fatta att jag har börjat gråta av glädje dååå!!!!! DU ÄR DEN RÄTTA FÖR MIG MED......!
Men vad hände nu............???
vad säger DITT hjärta?

------------------------------------------------------------

27 sept 

du skrev detta också......:

den 17/9 -08 var underbar dag i mitt liv då jag fann henne jag trodde var min stora kärlek, senare framöver kom det fram att hon inte kunde hålla sig från vissa saker och därav höll jag på att mista min bästa kompis och det var så mkt så det tog slut och Idag är min bästa kompis och mitt ex ute och festar eller min bästa kompis vet jag inte... jag vet inte om jag har förlorat honom eller inte.. men jag trodde iaf du var mitt livs kärlek och det kommer du alltid att vara.. saknar dig och jag kommer snart inte orka mer.. saknaden är för stor för att jag ska orka med allt.. Love is something amazing but when it comes to the end everything goes wrong.. like my life!!


jag skriver.... :
 

den 17/9 -08 var underbar dag i mitt liv då jag fann han jag trodde var min stora kärlek, senare framöver kom det fram att jag inte kunde hålla mig från vissa saker och därav höll han på att mista min bästa kompis och det var så mkt så det tog slut och i fredags var jag och mitt exs bästa kompis ute och festade...

men jag VET iaf du är mitt livs kärlek och det kommer du alltid att vara.. saknar dig och jag kommer snart inte orka mer.. saknaden är för stor för att jag ska orka med allt.. Love is something amazing but when it comes to the end everything goes wrong.. like my life!!

Jag skiter i allt annat runtomkring, jag drunknar i mina tårar, om du bara visste hur ledsen jag är för allting!!! :'(

Fan vad jag ångrar att jag svek dig för första gången!!!


ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3



tolv röda rosor till dig <3

(()) (()) (()) (()) (()) (()) (()) (()) (()) (()) (()) (()) 
  l     l      l     l     l     l      l     l     l     l      l     l    
  l     l      l     l     l     l      l     l     l     l      l     l   


1 Röd ros = Jag är förälskad!
2 Röda rosor = Du och jag!
3 Röda rosor = Jag älskar dig!
5 Röda rosor = Jag älskar dig för evigt!
12 Röda rosor = Du är mitt allt!


------------------------------------------------------------

Känner du igen texten?

Du ska veta att du är saknad och jag skulle vela ha tillbaka dig på nått sätt men ändå inte..
Men det är väl förbi, finns väl ingen risk för det.. mitt liv har väl passerat just nu och vet inte varför jag gör det här..

Saknaden är för STOR!!


Jag säger nästan detsamma...:


Du ska veta att du är saknad och jag skulle vela ha tillbaka dig!
Men det är väl förbi, finns väl ingen risk för det.. ditt liv har väl passerat just nu så jag vet inte varför jag gör det här...

Saknaden är för STOR!!

ÄLSKAR DIG SÅ ENORMT!!

Jag skite i vad alla andra tycker, jag bryr mig bara om dig, att jag älskar dig och vill vara med dig för resten av mitt liv <3

------------------------------------------------------------
27 sept
Jag saknar dig, jag älskar dig, jag hatar dig, jag hatar att jag älskar dig </3

------------------------------------------------------------
skulle du bry dig om jag slutade andas för gott? <3
------------------------------------------------------------
25 sept


Det har varit Du och Jag lite till och från i över ett år nu, men Vi har ju alltid kommit tillbaka till varandra efter en månads uppehåll.
- Varför?
Jo, för att Vi älskar varandra och det ska vara Du och Jag; så enkelt är det bara!
Du vet att Jag gör allt för Dig älskling. Jag ger upp allting hemma i Göteborg. Jag kan flytta ifrån min familj, jag hoppar av skolan, jag säger upp mig på mitt jobb, jag flyttar ifrån mina närmsta vänner och jag ger upp min dröm. Jag skulle kunna göra allt och det gör jag bara för att få vara med Dig!
Vet du varför...?

För att Jag har en ny dröm nu...

Älskling, Du är den Jag vill dela mitt liv med i både vått och torrt!
Snälla låt mig få vara en del av Dig!
Det finns ingen annan i mitt liv mer än Du som Jag vill vara tillsammans med! Jag vill förlova mig med Dig, Jag vill bo med dig, Jag vill gifta mig med Dig, Jag vill bära Ditt efternamn, Jag vill bilda familj med Dig, jag vill åldras med Dig.

JAG ÄLSKAR DIG!


------------------------------------------------------------

Now you’re gone
I realize my love for you was strong
And i miss you here now you’re gone
I keep waiting here by the phone with you’re pictures hanging on the wall

Is this the way it’s meant to be?
Only dreaming that you’re missing me
I’m waiting here at home
I’ll be crazy now you’re gone

There’s an empty place in my heart
without my Anna it will break apart
It won’t heal, it never fades away
I’ll be thinkin’ ’bout you everyday

------------------------------------------------------------

20 sept

Andreas - förlåt för att jag finns... </3    du ska få din önskan uppfylld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  >'(

------------------------------------------------------------
20 sept 

väntade på dig i Ängsvik på hållplatsen från kl 16-20:45...

Var kallt och man såg ingenting, allt var helt svart också, för solen gick ner rätt tidigt. 


fick ''astmaanfall'' idag igen eller vad man ska kalla det.. kunde inte andas i alla fall, det var lite hemskt, men sånt som händer ibland...

grät som en stucken gris >'( 

20:45 smsade tommy mig och rågade om jag ville röka lite vattenpipa, så jag stack dit, å vi pratade lite om vad som hade hänt och att man också måste gå vidare... och att det kan ta ett tag, men allt brukar lösa sig tillslut. 


Tommy du är verkligen en bra vän, är så glad att du finns :) Tack för erbjudandet av sovplats, tur det, för det började regna sen.. :(


...men så ringde andreas sussie och sa att jag skulle sova i hans friggebod hemma (Vi ska prata imon), så jag gick ner och försökte sova, men sov nätan ingenting på hela natten... 


Mamma - förlåt igen för att jag stack och att du inte vet vart jag är...


Veronica - förlåt att jag inte kom hem idag heller...


Tommy - förlåt för att jag stack när jag var hemma hos dig...


Andreas - förlåt för allt jag har gjort...


------------------------------------------------------------

(18 sept) 

:'( Tappade andan på vägen hem i typ en kvart, tjugo minuter...
...var lite ledsen och ibland blir det så att man inte kan andas...

------------------------------------------------------------


"När jag vill ha något, får jag det oftast. När jag fått det, vill jag inte ha det. När jag har släppt det vill jag ha det tillbaka."

Är det något du känner igen dig i?

Fan va dum man är när man tänker så, men ofta så blir det så... :(

Men med dig så vet jag. Jag vill ha dig, det har alltid varit så!!!

------------------------------------------------------------
18 sept

OM

Om det gick, så skulle jag få allt det jag gjort ogjort.

Om allt jag gjort skulle bli ogjort, så skulle jag aldrig ha träffat dig.

Om jag aldrig hade träffat dig, så hade jag aldrig fått den kärleken som jag fick av dig.

Om jag aldrig hade fått älska dig,

Så skulle inte mitt liv vara värt någonting.



Så jag är glad att jag träffade dig,

Men om jag inte hade älskat dig, så hade jag kanske inte blivit lika sårad heller...

------------------------------------------------------------

Till Andreas!
(15 sep 2009)

Andreas vad fan är det med dig egentligen? Vad är det du vill? Tycker du att det är roligt att leka med andras känslor eller? För jag ska berätta för dig att det är fan inte kul! Du har fan inte förändrats någonting andreas! Jag förstår inte varför du säger att du älskar mig när du verkligen inte gör det? Det bevisar du varje dag genom att inte höra av dig eller svara mig! Säg fan inte att du älskar mig om du inte gör det!

Låt fan ALDRIG dina problem gå ut över mig eller någon annan. Det kommer inte sluta bra för dig andreas om du ska fortsätta såhär, när ska du fatta? Ingen gillar någon som inte hör av sig!

Jag har gråtit mycket, men nu har jag fällt min sista tår för dig andreas! Nu skiter jag verkligen fullständigt i dig! Ingrid säger detsamma, det tog ett halvår för henne att komma över dig, men idag är sista dagen för mig! Du har gjort ditt (Vilket är absolut ingenting) och detta är mitt sista för dig!

Jag hatar att jag älskar dig för du är verkligen den hemskaste mot mig! Hoppas du tar åt dig och gör något åt detta. Du var verkligen underbar i början och på landet och så, men sen blev du ett riktigt svin! Det trodde jag aldrig om dig! Jag säger bara fy fan och stackars din nästa! Om du får någon det vill säga. Hoppas du berättar för alla vilket svin du egentligen är innan du blir tillsammans med någon igen! För det har jag verkligen inget minne av att du sa det till mig!!!

/ISABELLE


------------------------------------------------------------


Jag kan inte flyga
och jag kan inte dyka
Jag kan bara blunda och lägga mig igen
och hoppas att du kommer hem


------------------------------------------------------------

<3

Öppna din dörr och säg att du vill ha mig här
Säg att du inom dig bär bara kärlekens röst
Och jag ska öppna min dörr och ge dig varje dag igen
Leva här för sanningen
Låt mig bli den som först öppnar din dörr

<3


------------------------------------------------------------

Det som jag behöver en närhet,
åh jag vill bara ha din kärlek

Vill att du förstår och följer ditt hjärta,
tänk om jag kunde vara den rätta...

------------------------------------------------------------

13 september. 


------------------------------------------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=kk19FzWW4ng

Don't bring flowers after I'm dead...

------------------------------------------------------------

Ibland mår man dåligt...

Men ibland mår man JÄTTEDÅLIGT också...

Och ibland vill man bara inte leva...


------------------------------------------------------------
Andreas,

Du är allt för mig,
ditt avstånd är svårt men jag älskar hela dig ändå.
Jag kommer aldrig släppa taget om dig vad som än händer,
jag kommer alltid att älska dig fast du inte älskar mig,
jag kommer visa dig all kärlek jag har att erbjuda - och lite till,
jag kommer vara dig evigt trogen,
jag vill inte ge upp! DET VILL JAG VERKLIGEN INTE >'(


Jag älskar dig <3

/ Isabelle


------------------------------------------------------------


Augusti
------------------------------------------------------------

var det bara något du skrev?
var det bara något du sa?
var det bara något du sa för att man just ska säga så...?

------------------------------------------------------------

...allting var bara fejk...

?

.................................

Igår firade jag att jag var pojkvänslös och mådde bra, men det var la för alkoholen. Jag måste bli alkoholist för att må bra, är det så det ska vara? För idag vill jag bara låsa in mig i mitt rum och ruttna och svälta tills jag dör...
.................................

Andreas,
(12 aug 2009)

Vi hade det så bra du och jag, men nu är det slut igen.. För tredje och tyvärr sista gången.......


Jag älskar dig, komer aldrig sluta älska dig, men jag pallade inte vårt förhållande.. Du ville inte kämpa och det går inte om man bara är en som försöker.. Du gick aldrig att få tag på och du hörde aldrig av dig till mig, så nu fick det tyvärr bli så här. Tyvärr för mig i alla fall, jag vet inte hur du känner, du höll inte vad du lovade sist och det känns som att du ljög lite för mig om det också.. Vet inte, för du pratar aldrig med mig.

Jag är hellre ledsen nu och några dagar framåt - eller månader än att må dåligt av dig...

Missförstå mig inte, vill inte prata skit om dig, men det är så jag ser det ur mitt perspektiv, jag kan inte ha det så..

Så säger hejdå, ha det så bra, önskar dig all lycka i livet, du var allt för mig min ängel och du kommer alltid finas i mitt hjärta! <3

Älskar dig och saknar dig, även om jag inte får...

/ Isabelle



------------------------------------------------------------

Min största första kärlek.

Jag älskar dig <3

------------------------------------------------------------

Jag ska berätta något, så lyssna nu, det är bara du som får mig känna så här å varje gång som jag se dig så lyser jag upp, det känns tungt att veta att du inte känner samma sak...

För det har du bevisat nu

------------------------------------------------------------


http://www.youtube.com/watch?v=YpAXHr1QQsw&feature=related

Det är NU den passar in. Å sjukt att lilla kissen är med också. Det är ett minne från när ja va hos dig i början...

------------------------------------------------------------

du gav mig hopp.

ett väldigt litet hopp, men det var fortfarande ett hopp

men allt jag hoppades på blev svek igen. :(

fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan


varför kan jag inte bara fatta att det inte går :(

för att jag inte vill det. jag vill att vi ska funka ihop..

<3

älskar dig...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

V+I=VI

2009-10-14 @ 13:38:02

Den här gullungen Veronica Eriksson finns alltid där för en! Hon vet när man mår dåligt och hon vill alltid ens bästa. Så är det även om hon inte känenr personen. Hon lägger ner sin själ i sina vänner <3

Älskar dig mitt hjärta, vi ses på fredag på V***R ;)
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Välkommen till min nygjorda blogg!

2009-10-14 @ 11:50:21

Nu äntligen har jag gjort en blogg som alla mina vänner har väntat på, haha.

Jag är personen som alltid varit emot bloggar. Har alltid sagt att jag inte skulle göra en, för att alla har det och jag vill inte vara som alla andra. Det händer så mycket i livet ändå och jag skriver det på bdb, vilket inte är den bästa sidan, så finally har jag bestämt mig.
Jag vet en person som kommer besöka mig dagligen, för det har hon sagt... :)

Du vet vem du är...

Min gulliga Veronica Eriksson <3   

Det skillnad på att blogga och på att läsa bloggar... Jag har inte tid att läsa, men vi får väl se hur det går. Jag kan läsa om det är något speciellt, men då får ni säga till :) 

(Veronica, ibland har jag faktiskt läst lite i dn i smyg)   ;)

Kram kram
Isabelle May Elinor Cermann Alexandersson

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()