IMECA - Isabelle May Elinor Cermann Alexandersson

medlem på bloggtoppen.se nu

2010-01-31 @ 23:42:44

Blogg listad på Bloggtoppen.se


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Svajunas Beniuk.(OBS! Vill varna känsliga tittare!!!)

2010-01-30 @ 21:40:34

Videon är riktig och jag vill varna känsliga tittare, speciellt djurälskare!!!
(Detta videoklipp är inte lämpligt för barn!)

Hela klippet:
http://vodpod.com/watch/2541157-idiot-throws-dog-from-bridge-machovideo-com

Denna är med översättning och lite info. Man ser inte hela händelsen heller, så den är lite mildare om man kan säga så.. MEN FY FAN VA HEMSKT!!!!!!!!!!!!!!! >'(

FY FAN VILKA ÄCKLIGA IDIOTER!!! JAG SKULLE SKJUTA DEM OM JAG SÅG DEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Att kasta en hjälplös hund ut för en bro och låta en kompis filma det borde fan ge ett längre straff än åtta månader i fängelse!!!!! Svajunas Beniuk heter han som kastade hunden. Han är hatad i hela världen och har överlämnat sig själv till fängelset för att han är rädd för att bli dödad.

"Hundar kan flyga" ska han ha sagt innan han släppte hunden ner för en hög bro. Den landade på asfalten nedanför bron med ett fruktansvärt, plågat ljud. Mannen bor i Litauen och hans adress är allmänt känd.

Han ska fortsätta vara hatad, han ska leva som i det helvete han förtjänar att vara i. Sprid detta vidare för att försäkra dig om att han för alltid kommer att vara hatad, han förtjänar det och tillsammans kan vi lära honom att man inte plågar djur ostraffat! Äntligen kan vi vanliga människor hjälpa till att straffa en djurplågare. Ett kort fängelsestraff är inte alls vad han förtjänar, han förtjänar att brinna i helvetet!!! :@

Hunden Piper som bara var ungefär ett år är antagligen död nu... Vissa säger att han blev omhändertagen medans vissa hävdar att han dog där på vägen. I vilket fall skänker vi ÄKTA djurvänner hunden en tanke och jag blir bara så jävla ledsen när jag ser den här filmen asså!!! Jag älskar djur, visst inte alla, men FY FAN FÖR DJURPLÅGERI!!! 
Tycker du att en som frivilligt och glatt kastar ner en hjälplös hund från en bro förtjänar att leva ett underbart och lyckligt liv? De skrattar ju för fan till och med. Hör hur hunden låter när den ligger på vägen där nere sen. Nej fy fan det är så JÄVLA HEMSKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÄCKLIGA DJURPLÅGARE!!!!!!!!!!!!!!! FY FAN!!!!!!!!!!!!!!!!! Kolla, hunden vet inte vad som ska hända, men han ser ju ändå rädd ut... Han kände nog på sig det.. är bara så ledsen att jag inte kunde vara där. En hjälplös hund, hur FAN kan någon göra så? Man skulle slänga Svajunas Beniuk över en bro istället, fast inte så högt så att han dör, utan så att han får massa skador och jätteont. Sen skulle man göra det igen, och igen och igen.. PRECIS som han har gjort med de hjälplösa djuren!!! FÅ KÄNNA PÅ HUR DET KÄNNS FÖR DEM!!!!!!!! Då skulle han nog ångrat sig..!!!!!!!!!!

Skrivet av mig i en kommentar på youtube om detta klipp:
TO EVERY STUPID IDIOT THAT THINKS THAT Svajunas Beniuk DID RIGHT:
THINK AGAIN AND IF U STILL THINK THAT, YOU CAN LET ONE OF YOUR FRIENDS OR FAMILY THROW YOU OFF A BRIDGE! I WOULD THROW Svajunas Beniuk, BUT NOT TO HIGH. SO HE CAN FEEL THE PAIN, NOT DIE. AND THEN I WOULD DO IT AGAIN AND AGAIN AND AGAIN, JUST SO HE COULD FEEL WHAT HE HAD DONE WITH THE DOGS, CAUSE THEY GOT AS MUCH FEELING AS WE PAOPLE HAS GOT!!! I WOULD THROW HIM UNTIL HE CHANGES HIS MIND ABOUT BEEING A FUCKING DOG KILLER!!! :@


 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Burger King issa gör comeback

2010-01-30 @ 21:08:57

Inatt/i morse jobbade jag på Burger King avenyn 01-05.. var askul :) Får jag inte jobbet på H&M, så ska jag flytta från backaplan till avenyn!! Så himla gott folk där och roliga fyllefolk, haha. Men ska bara jobba lite, skolan måste vara prio 1!!! men behöver lite pengar nu asså.. :/

Jag var faktiskt lite nervös igår, eftersom jag inte har jobbat på ett halvår.. men jag hade inte glömt någonting :) Riktigt snabb i kassan ;) Var några ändringar i kassan och nya burgare, men det var inga problem för mig. Lärde mig det på störten.

Inatt är jag på G igen, så kom och hälsa på ;)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

FY FAN för Paradise Hotel!!! :@

2010-01-27 @ 23:42:59

FY FAN FÖR PARADISE HOTEL!!!!!!!!!!!!!!!


Älsklingen Cimon åkte ut när tjejerna röstade... :'( 

Men Andreas är ju kvar iaf :,)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Paradise hotel <3

2010-01-27 @ 17:12:15

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <3 <3 <3

MIN ÄLSKLING KOM TILLBAKA!!!!!!!! <3 <3 <3

Inte Cimon asså, han har ju vart med hela tiden :D


Guess who's BACK :D :D :D



JAAAAAA MIN ÄLSKADE GÖTEBORGARE ANDREAS!!! <3

Där ser ni!! ;) It ain't over until the fat lady sings...




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Paradise hotel <3

2010-01-26 @ 22:26:14


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Iakttagen...

2010-01-22 @ 23:33:09

Kom hem från Robin nyss, vart med han och Angelica :)

Jag hade en stark känsla av att jag var iakttagen när jag satte mig i bilen, samt när jag kom hem. Det var som en kall kår över ryggraden.

Skönt att man är hemma nu :) Är svintrött, ska försöka kolla på ''Den lilla sjöjungfrun - Ariels början'' (på engelska). Har somnat till den tre gånger nu. Idag blir en fjärde, sen kommer det nog med största sannolikhet bli en femte gång också :)

Var i Tolered idag på praktiken, är så jävla skönt att bara ha 300m från hem till jobb :D Gjorde en affisch och planerade lite för nästa och så :) Tog foto på kyrkan som jag hade med i affischen också, så den var helt gjord från mig :)

Ska hämta Bella runt halv 12 imorgon och åka till tränarmötet som börjar 12.. Det lär väl hålla på några timmar, men ska inte stanna längre än till tre, för ja ska på träning i bergsjön sen. Sen är det färd till CAMILLA :D

Godnatt


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Trött

2010-01-22 @ 00:15:06

Äntligen hemma efter en lång dag på praktiken...

Start Toleredskyrkan (200m från mitt hus)
Körde först Simon hem som bor vid vägvärket typ, sen Josefin hem som bor i backa, sen Frida hem som bor vid Danaplatsen, sen Matilda hem som bor vid Easy Store, Kärrdalen, sen fick jag komma hem :)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Uppsats om en KO

2010-01-21 @ 01:01:16

En tjej på mellanstadiet skrev detta. Asså så himla otroligt BRA!!!

Sätt dig ner, lägg ifrån dig matteboken och lyssna på den! xD


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Schema 2010

2010-01-21 @ 00:48:08

Jag ska väl inte klaga så mycket... ;)

Börjar skolan igen V 8 och att det då kommer se ut ungefär så här ska bli kämpefint!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Socialkontoret Lundby

2010-01-20 @ 18:54:54

http://www.goteborg.se/wps/portal/!ut/p/c1/04_SB8K8xLLM9MSSzPy8xBz9CP0os3gjU-9AJyMvYwN_f08XAyM3fz8nU88QY_dgM6B8pFm8n79RqJuJp6GhhZmroYGRmYeJk0-Yp4G7izEB3X4e-bmp-gW5EeUAinizIA!!/dl2/d1/L0lDU0NTQ2xDbENRb0tVUW9LVVFvS1VRb0tVUSEvWUdVRUFBQUlJQ0lBQU1NS0lLR0lHSU9CSkJKT0JGTkZOT0ZETERMT0RIUEhQT0hBLzRCRWljR2pUckM3eHVpSk1oNHBlU1pIeFQ4a3lBU2tGSmtRbE1JQSEvN18yNUtRQjJKMzBPT0lEMDJGT05CNUlUM0dRMy92aWV3L25vcm1hbC9SZW5kZXJQYXJBY3Rpb24vQWN0aW9uRW5oZXRzUGFnZS9SZW5kZXJQYXJTZXJ2aWNldHlwZS9Tb2NpYWxrb250b3IvUmVuZGVyUGFyS2F0ZWdvcmkvT21zb3JnICYgU3TDtmQvUmVuZGVyUGFyU2VydmljZWd1aWRlSWQvMTI3NQ!!/#7_25KQB2J30OOID02FONB5IT3GQ3



(Detta är för mig själv så att jag inte glömmer..)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

GRATTIS VICTOR FINN

2010-01-20 @ 00:07:38

(Min tränare)

Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hundrade år. Javisst ska han leva, javisst ska han leva, javisst ska han leva uti hundrade år. Ett fyrfaldigt leve för Victor Finn han leve hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRAAAA! Grattis på myndighetsdagen


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Paradise hotel <3

2010-01-20 @ 00:05:32

Asså.. Jag vet inte ens vad jag ska säga... Är så JÄVLA förbannad på det just nu!!!

Francheska kommer tillbaka - från att ha blivit utröstad - och plockar ut Catja genom att säga hennes namn... :S FY FAN!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

måndag-tisdag, ABGS mest

2010-01-19 @ 23:42:49

Åkte Körde till pappa igår efter jobbet (eftersom jag ändå var i Kullavik) och åkte hem imorse i rolig morgontrafik...

Praktiken idag var ganska slapp, jag blev klar med mitt projektarbete och de var riktigt nöjda, så det var kul! :D Sen fick jag jobba lite med eget arbete. Skrev en utverderingslapp som Cougars ska fylla i på onsdag eller söndag.

17.00 blev det jobb igen och pojkgruppen gick jättebra idag faktiskt!!

Efter jobbet blev det kortisträning med seniortruppen. Jag var riktigt trött idag och hade så ont i ryggen för mensvärken så jag gjorde nästan ingenting gymnastikmässigt... :/

Blev bjuden på fest hos Finn däremot, så det ska bli trevligt. (Han fyller år imorgon) 


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har tydligen delat samma kille med...

2010-01-18 @ 00:50:21

Finns många fler än dessa, men det är de ja kommit/fått reda på nu..:

...en mycket god vän till mig i skolan (Hon visste inte att vi hade haft ihop det, men det gör inte mig någonting för det var för ett år sen, plus att han hade vart med många fler under tiden då också.. - och då hade han flickvän, så han var värsta horan!)

...en tjej som jag var riktigt god vän med i ettan, men som bara stack och bytte skola utan att säga något, så därför känner jag inte att det gjorde något att jag var med honom... ...så fick jag reda på idag att en tjej som jag är tränare för hade vart med honom. (Det gör min ingenting, för jag känner inget för honom, men att han berättade det för henne, vilket vi sa att vi inte skulle göra, att vi hade haft ihop det gör att jag inte litar på honom till 100%..)

...min fd bästa kompis (blev ovänner efter det)

...en tjej som jag hatade i början (pga honom), men som nu är min kompis

...en tjej som jag verkligen ogillar! (Känner inte henne, men hon var helkonstig fjortis!)

...tre kompisar och en bekant/ovän (därför är vi inte vänner idag) från stockholm, samt min fd bästa vän (därför är vi inte vänner idag) - med samma kille.

...min fd bästa kompis, men det är inte orsaken till att vi är ovänner. Jag känner inget för den killen heller, vi hade bara lekt med varandra sen 7an, så jag tänkte att 6 år fick räcka, nu skulle vi leka lite med varandra xD (det är säkert flera av mina vänner som har vart med honom, men ingen mer som jag vet om)

...





asså, det är nästan så att man joinar...
...å andra sidan inte, för tjejer är sånna svin också, mig räknar jag också in!

Jag säger absolut inte att jag är felfri, tvärtom! Jag har gjort många saker med killar - rent sexuellt - som jag ångrar!

Detta resulterar....:

LITA ALDRIG PÅ NÅGON!!!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

8 mile battles

2010-01-17 @ 16:42:35




kolla även denna: (Final battle med Eminem, videon, ni har ju texten ovan)
Eminem (B. Rabbit) vs Papa Doc
http://www.youtube.com/watch?v=IIxps1nfr14


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Är så jävla trött på dig just nu!

2010-01-17 @ 14:50:55

Hon har aldrig tid för att planera något och det spelar ingen roll vad jag säger för det blir alltid som hon vill ändå. Hon frågar mig om beslut inför hela gruppen. då kan ja ju lixom inte säga nej..  å de gånger ja har gjort det, så har hon ändå sagt 'det spelar ingen roll för det vlir som jag vill'. asså ne hon har inte sagt de orden ut, men det är det hon menar. så nu enare har ja sagt ja till allt, för det spelar ändå ingen roll vad jag säger. och vi ska vara lika mkt tränare för laget och jag har pratat med henne många gånger, men det händer ingenting.. och idag sa jag att Isabelle, som är en i laget, skulle få hålla i uppvärmningen senare och då sa hon som jag är tränare med:
-Nej för att jag ska ju komma på träningen och Nicole är captain, så varför skulle isabelle hålla i den? och varför lovar du isabelle att hon ska hålla i uppvärmningen utan att ha pratat med mig innan?

Så sa ja att jag inte tänker ta detta på sms (för vi smsade om detta) och så sa hon att vi skulle ta det på telefonen istället, men jag sa att jag inte kunde för ja satt i möte - vilket jag delvis gjorde, men kände inte för att prata med henne just för det är bättre att prata när man är lugn så man inte säger något förhastat också och jag ville inte ta det på telefon heller för den delen. Det är det jag menar, det finns ingen kommunikation mellan oss två.. :S och på grund av det så har både hon och jag gjort massa fel som vi har pratat ut om - EFTER, när det är för sent..


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Gymnastikträning ABGS

2010-01-16 @ 21:12:39

Gymnastikträningen idag var så jävla rolig. Fick en rejäl smäll när jag krockade med Victor under evighetsstafetten, men det roliga var att det inte gjorde ont alls :) Gjorde handvolt idag också för första gången :) Var svinkul ju, även om jag ramlade på rumpan typ varje gång xD Gjorde frivolt i gropen också. Gick på händer, Bella höll i fötterna dock, men bara för balansen.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Pure Fridays Karisma

2010-01-16 @ 14:59:46

Va på Karisma igår med Mathilda Svandal och Malin Werner. Det var fint där och så, men faktiskt så tycker jag att istället för att ha en jättestor tjejtoalett, så kunde de faktiskt ha två mindre.. blir mindre kö då. (Kän gick änna ut till baren nästan, inte så trevligt)
Gick på 700 kr hela kvällen och det är mindre än hälften av vad Tim spenderade... xD



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Utgång

2010-01-15 @ 18:10:25

Utgång ikväll ;)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

körkort

2010-01-15 @ 18:10:06

Hämtade ut mitt körkort idag :)

Ingen vacker syn, men det är ju klart bättre än passet!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

APU-projekt

2010-01-15 @ 17:58:21

Håller på med ett litet projekt på min APU.. Ove Andersson är en man som har en utställning och jag har gjort en informationsfolder till honom nu, har skrivit massa texter och på måndag skajag göra en affisch till, samt några andra roliga blad som hör till :)


Den gjorde jag bl.a. Det är bakgrunden till allt..


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Skridskor

2010-01-14 @ 22:05:20

Ska lära lilla Tim att åka skridskor någon dag om han nu vågar ;)

Jag är riktigt sugen på att sätta på mig ett par, åka till ishallen och åka nån timme eller två asså!




Han kommer väl se ut som den högra skridskon på bilden... xD

Nej, nu ska jag inte vara taskig. Jag vet inte :)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

ÄCKELRAMI ÄR NU BORTA!!!

2010-01-13 @ 02:44:08

YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES

NU ÄR ÄCKELRAMI BORTA!!! :D


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Avatar

2010-01-13 @ 00:50:35

Såg den nyss.. A den vad väldigt bra, men dock inte den bästa filmen som jag har sett (många säger att det är den bästa filmen de har sett).


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hjärtat...

2010-01-11 @ 03:28:07

Jag hoppas vi kan ta den där promenaden snart.. Skulle vara trevligt att prata med dig :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Lenny Svensson

2010-01-11 @ 03:18:33

...ringde mig för några timmar sen, men jag var för stolt för att svara..


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tim Andersson

2010-01-09 @ 02:01:36

Jag har fått en ny vän som jag träffade på nyår. Har pratat med honom några gånger om dagen sen dess. Jag litar på honom, för både han och jag har sagt saker som är väldigt känsliga.. som man kanske inte delar med sig med vem som helst.
Jag blir jätteglad när han säger att han är glad över att han träffade mig också, för jag finns alltid för att prata och man behöver inte säga något speciellt, bara snacka om vad som helst. Och detsamma gäller med honom :)
Vi pratar om allt mellan himmel och jord, skrattar ofta. :) Speciellt åt hans improviserade skämt å kortspel.. :D

Han fick mig att få bra när jag mådde piss och verkligen ville flytta hemifrån.. Men efter 3,5 timmars pratande, så blev jag mycket lugnare och gladare och jag tror även att min positiva inställning har smittat ifrån sig lite till andra människor runt om min omgivning också och det gör mig ännu mer glad :)

Så vad jag ville säga var.. TACK TIM :D
Är jätteglad för att jag har träffat dig, för du är verkligen en riktigt fin och go människa som har ett hjärta av guld! <3


(Tim och hans bästa vän Oscar på sjukan)


Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()

8e januari 2010

2010-01-09 @ 02:00:01

Info kommer snart om hur min dag såg ut för övrigt den 8e ;)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Körkort!!!

2010-01-09 @ 01:23:24

Hopp då har man KÖRKORT då ;)

Blev klar ca 12:15.
Hade 54 poäng.
Började gråta lite och först kollade jag på de felaktiga svaren, men jag kände att jag bara ville ut därifrån och SKRIKA och JUBLA :D
Öppnade en champagnelaska och åkte hem


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

KLAR!!!

2010-01-08 @ 01:00:43

Jag har äntligen läst klart körkortsboken nu för första gången.. ser dubbelt, klunkar redbull, men måste ändå läsa den minst en gång till iaf.. Har 7 timmar på mig, sen måste jag fixa mig å sen åka..


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

APU

2010-01-07 @ 17:29:35

Min första riktiga praktikplats! :D

Gött nu har jag APU-plats i 5 veckor i Toleredskyrkan (tar 2 minuter att gå från mitt hus). start på måndag. Ska bli riktigt roligt faktiskt :D

APU pågår från v 2-6.. v 7 är det lov, så ska inte vara tillbaka i skolan förräns v 8 :D
FY FAAAAAN VA HÄRLIGT!!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Prov

2010-01-07 @ 17:10:27



Jag tror det gick ganska bra på provet iaf :) Om jag får minst G var jag bäst i klassen iaf, för ALLA andra fick IG. Men det provet var ju faktiskt inte alls svårt om man bara hade läst häftet!!! :O (Idrottspsykologi)

Fick MVG på Webbdesignprojektet förresten. Det du ;)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vad

2010-01-07 @ 05:08:00

Rickard Ljungholm och jag har slagit vad...

Han ska göra mig sällskap på fredag och då bjuder jag honom på lunch. Klarar han dock inte av att gå upp ur sängen, så är han skyldig mig en lunch ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Mot tillfällig trötthet

2010-01-07 @ 04:38:52



            Ögondropp.                                      Socker


                                                           Järn


                                                                 Energi





      Rastlös...
   


                                                 Väääldigt rastlös...



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Pluggar idrottspsykologi

2010-01-07 @ 04:29:03

Har pluggat hela natten nu för jag har prov imorgon.. Men det är massa ord som kommer om och om igen som jag inte förstår mig på...

anspänning
optimalt
situationsspecifik
attribution
visualisering
verbal indormation


En annan sak jag heller inte fattar...
Jag har varit pigg varje jävla natt i 2 veckor.. men nu mår jag illa, mina ögon håller på att stänga sig och jag har inte ens läst klart idrottspsykologin än :(

Var ute en stund förut å körde lite handstående i snön :P frisk luft och att få röra lite på sig är ALDRIG fel, speciellt när man bara sitter och pluggar :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Körkortsteori

2010-01-07 @ 04:19:45

6 dec
Pluggat körkortsteori hela dagen..

(22:17)
går över till idrottspsykologi istället.. Ska läsa 52 sidor som jag ska ha prov på imorgon bitti..


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Min nya idol: Axel Cruce

2010-01-07 @ 00:52:33

- en kille som går i seniortrupen i ABGS. Alla är jätteduktiga där, men han är det verkligen WOW-stämpel på! :O


en helt vanlig dag..

härligheter i bulgarien


lite gymnastik


vill ni se mer, gå in på axelcruce på youtube


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Paradise hotel <3

2010-01-06 @ 19:45:03

Jag började gråta i denna percermonin också!!! :'(


Katja med Christoffer
Erika med Stefan
Dahlin med Cimon
Greta med ÄckelRami
Jacie och Annelie vid Patrik...

Patrik blev VERKLIGEN ledsen den stackaren!!!


Annelie med... Men gulligull som hon och Christoffer är, så fick hon ta hand om hans klocka som minne och se vad tid det är i Göteborg. FAN VA GULLIGA DE TVÅ ÄR ASSÅÅÅ!!!!




Love is in the air... ;)


Om Parcermonin:
Först tänkte jag ''vafan NEJ Catja, VILL du åka ut eller??'' :O men tur som FAN att det inte blev så!!!
istället blev det:

Neeej inte Annelie..!!! :S

Fan va chockad jag vart när HON åkte ut.. :O Precis innan parcermonin, så tänkte jag ''Aa, Annelie är faktiskt den enda som sitter säkert!''

Men man kan VERKLIGEN ha fel!

Det är ju Paradise hotel!!!

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

På fredag...

2010-01-06 @ 05:50:46

...ska jag ut med den här snyggingen ;)


Jag och Lalito <3


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

från juldagen

2010-01-06 @ 05:49:37




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

unga som tatuerar sig - utan att tänka..

2010-01-06 @ 05:20:04

en tjejkompis tänker tatuera:
(K står för Kajsa och L för Linn, de två som bråkade för ett litet tag sen bara)

Skrev detta till henne:
'Jag undrar bara.. hur länge har ni känt varandra och hur länge har du tänkt över den tatueringen..? jag vet att ni är bästa kompisar å så.. men jag säger bara tänk över den.. att den kommer sitta där hela ditt liv sen... och då är det inte heller vilken tatuering som helst, den BETYDER något för dig.. vilket kommer ge dig minnen.. de kanske är jättebra, men om ni inte är vänner om 5 år.. vad gör den d mot dig..? Jag tänkte över en tatuering i 3 år.. och en dag vaknade jag upp och blev så jävla glad att jag aldrig gjorde den! Den jag har nu vill jag egentligen ändra lite här å där på.. den tänkte jag inte ens över, gick dit å beställde tid bara. visste inte hur den skulle se ut, inget. så nålades den in med permanent färg i min kropp... jag säger bara tänk... <3'

Jag vill bara hennes bästa och att hon inte ska ångra sig sen... Man kan säga att man är bästa vänner, självklart.. Men att man kommer vara vänner hela livet, det vet man inte när man är så här ung..



Jag gjorde min tatuering för min mamma, för hon har alltid funnits för mig och jag vet att hon alltid kommer göra det med. Och jag finns för henne också! <3 Love you Mom <3




Min bästa vän Camilla Johansson har jag känt i 9 år.. ...och jag VET att vi kommer vara vänner länge till och jag hoppas för evigt!!! <3
Ja, jag har tänkt på att göra en tattoo för henne och mig, kanske på handleden. Men jag skulle bara bli ledsen varje gång jag såg den om hon kanske inte var min bästa vän om 10 år.. :/ Jag hopas såklart INTE att det blir så, men saker och ting förändras i livet och så är det.. Vi är alla mänskliga, eller hur.

Jag älskar min Camilla HYBERMYCKET för den hon är. Hon har aldrig behövt visa sig vara någon annan inför mig - och inte jag med henne. Faktum är att jag har bara sett en personlighet av henne - en underbar bästa kompis och jag vet att hon finns för mig och jag finns för henne också! <3


Jag vill göra en tatuering som symboliseras OSS, dig och mig.. tänkte på ett klöver, för det var faktiskt så du och jag träffades :)

Minns du...:

För vår framtid ett slag sla vi slå,
å det mål som vi satt ska vi nå.
Alla eviga röstar vi på
4H, 4H 4H.

Och vi sjunger i moll och i dur,
fyra klöver betyder ju tur.
Gör det bästa bättre ändå,
4H, 4H 4H.

Iiiiiii 4H ska vi alla i livet få lära
(lära)
Iiiiiii 4H ska vi alltid ha flaggan i topp
Tralla lalala lala 4H
Tralla lalala lala 4H
Tralla lalala lalala lalalalala
Tralla lalala lala 4H!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

försökte vända tillbaka på dygnet..

2010-01-06 @ 04:51:29

...och vi ser ju hur det gick med det... :/ Jag har pluggat teori och duschat å pratat med en kompis i telen.. tiden gick så fort, ja är inte trött ju :( 


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Paradise hotel <3

2010-01-06 @ 02:22:54

Paradise Hotel FAN vad jag har saknat dig under julen!!!

<3<3<3



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

test

2010-01-04 @ 18:47:23

en film vi gjorde på APU:n i 1an.. (2 år sen)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

LIVRÄDD... - ...bokstavligt talat!

2010-01-03 @ 18:44:27


Nu vågar jag inte bo hemma längre... >'(

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Sömnsvårigheter...

2010-01-03 @ 08:38:10


Klockan är 08:38 nu och jag har ännu inte gått och lagt mig..! Har inte vart trött.. Har sett på twilight the new moon och green street hulligans 2 samt slutet på aquamarine (Som jag såg början på i Örebro)


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Gamla reklamer man minns...

2010-01-02 @ 22:29:04

På 5e plats:


http://www.youtube.com/watch?v=rfMMQzny9Y8&feature=PlayList&p=CC6D547FED388899&playnext=1&playnext_from=PL&index=34



På 4e plats:


Smör, potatis, pepparrötter
Cider, flingor, cashewnötter
Bulgur, bondgröt, sallad, sill
Müsli, timjan, dadlar, dill
Olja, yoghurt, äppeljuice
Rågmjöl, pasta, äppelmos
skorpor, ströbröd, sojamjöl
Pesto, peppar, ekoöl
Morot, lättmjölk, välling, te
Honung, socker, saft, sorbé
Sirap, sylta, sesamfrö
Couscous, kaffe, knäckebröd!!!
http://www.youtube.com/watch?v=LtUKdkRK1Zc


På 3e plats:


http://www.youtube.com/watch?v=HhAD56lkuTo&NR=1

På 2a plats:


http://www.youtube.com/watch?v=T13sFvil0cI&feature=PlayList&p=5D2FC9269D5CFC13&playnext=1&playnext_from=PL&index=30

Men på första plats har vi ändå:

(Trummvirvel)

............
.................
......................
...........................
......................
.................
............


''Du har ju hela helgen på dig''
http://www.youtube.com/watch?v=w10wRig4ORc&feature=related

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Killar...

2010-01-02 @ 21:51:36

Varför är alla fina och bra killar upptagna?
Och varför är alla andra (inklusive de jag vart med) SKIIIIIT!!!!!!!

 


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ge aldrig upp

2010-01-02 @ 21:39:46


Ge aldrig upp!
Finn en väg!
För det är det vinnare gör!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nattmänniska

2010-01-02 @ 05:36:19

kan inte sova :( har nyss sett på världens finaste film!!!

Seve Pounds.
Det handlar om en kille som har ett hjärta av guld. Hjälper människor som förtjänar det bättre. Som förtjänar att leva för att de också har fina hjärtan, även när inte andra ser det.

Den började lite segt och man behövde verkligen titta och tänka på detaljer, mäniskor som han träffr och så. Döm inte i förväg, man måste se slutet! Karaktären är en riktigt stor förebild för mig, även om den är sorglig också... har gråtit floder nu!!! <3
Det är en ''aha-film'' och jag rekommenderar den STORT!!!

Gud skapade världen på sju dagar...

Seven names,
Seven strangers,
One Secret

Will Smith i huvudrollen

...tillsammans med
Rosario Dawson och Woody Harrelson med fl.


SE DEN!!!



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Juluppvisning 13 dec 2009

2010-01-02 @ 02:31:15

COACHCATS

http://www.facebook.com/friends/?id=1428229276&view=everyone#/video/video.php?v=255518245730&ref=mf

The best is yet to come COACHES number ONE!

Jag som är inringad


COUGARS
(Vi kan tyvärr inte visa något av programmet på internet, eftersom vi ska tävla. Ni får komma och kolla på DM som går av stapeln den 20e mars)

WE are the one's you adore!

Jag är coachen till höger i röd stor rosett :)

COUGARS
Mitt underbart grymma lag COUGARS ska tävla i Sr Fortsättnings klassen nu den 20e mars 2010. Vi började med 4 tjejer i somras, men för några månader sen, så blev vi ett helt lag. (3 st fattas dock på bilden)

Det ska bli väldigt toligt att de här tjejerna ska få tävla, för alla är så extremt duktiga och har utvecklats stort på så himla kort tid och majoriteten har aldrig tävlat i cheerleading förut, några är till och med helt nybörjare!!! :O

Jag känner mig som VÄRLDENS STOLTASTE COACH!!! :,)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Liv

2010-01-01 @ 19:36:42

Har du känt dig förutbestämd till att göra något...?



...Jag föddes för att bli mamma


Såg filmen Juno idag... <3

Jättebra film som handlar lite om livet... Graviditet som ung, viktigta beslut som måste fattas, kärlek, vänskap, familj och tillit...




SE DEN!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Nytt år

2010-01-01 @ 19:31:14

nu är 2009 glömt!!!

*2010* here I come!!! ;)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Löfte i januari

2010-01-01 @ 19:29:15

Okej.. Mina vänner Tommy och Marcus har ett litet vad med Marcus pappa om att de inte ska gänga eller dricka på en hel månad. (Januari)

(De har det vadet för att de brukar supa och knulla väldigt ofta...
)

Så i hela Januari ska jag lämna plåmboken hemma och INTE shoppa. (snyft)

Tror du jag klarar det...?


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()