IMECA - Isabelle May Elinor Cermann Alexandersson

Novell

2010-03-24 @ 11:39:13

Läs novellen "Shopping på villkor" på Sockerdricka!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Om du vill bli på gott humör! :)

2010-03-14 @ 23:16:04


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Trampett steg 1

2010-03-14 @ 20:22:58

Klarade trampett steg 1 utbildningen idag :D

Provresultat:
7/10 på del 1 (teori)
10/10 på del 2 (teori)
5/5 på del 3 (praktiskt)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Feel it baby ;)

2010-03-14 @ 00:36:22

"Touch it - bring it - babe - watch it - turn it - leave it - stop - format it"


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

klös...

2010-03-12 @ 23:31:32


Såg på catwoman idag med Angelica <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

:@

2010-03-12 @ 21:03:56

Du är en sån jävla idiot och jag behöver få ut mina aggritioner på något sätt, utan att göra sönder mina egna saker. Får jag göra sönder dig?


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Angelica Madeleine Sjöstrand

2010-03-09 @ 01:24:32

We love women


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Saknar våra tider.. Tommy Nordengren <3 Isabelle Alexandersson

2010-03-09 @ 01:11:10

Jag saknar... :

A la Stockholm.. :


Tiden då det var VI:



Bild på Tommy som liten. Fotot hänger på hans farmor och farfars vägg.


Han var alltid glad :)


Och visste alltid hur frisyren skulle ligga.. Eller a.. nästan alltid iaf.. :)


Sociala gänget..


Bara du och jag som vet vad som hände.. Eller kanske bara jag för du var rätt full..


Jullov i Stockholm med bästa kompisarna <3


Mia visade lite bilder på Tommy när han var liten :)


Till tolvslaget på nyår


Partysugna


smällaren (bilden är upp och ner)


1 januari 2009


Tommy kunde äta :)


När jag skulle åka hem... Jag var precis lika ledsen om inte mer för att lämna dig.

Tommy jag är så ledsen för allt, allt ALLT!!! Jag har varit en sån dum idiot och förlåt mig verkligen för allt.. Nu sitter jag och gråter och tänker tillbaka på alla minnen som vi har du och jag.. VI... Förlåt mig så sjukt mkt jag fattade det inte då, kärleken är blind, det enda jag ville se var Andreas. Jag fattade inte hur jag kunde slänga bort en sån fin vän som dig Tommy!!! För du var verkligen min bästa vän!

Jag vet att det aldrig kommer bli du och jag igen, men jag vill att du ska veta att allt vi har gjort du och jag, allt jag har sagt till dig, allt jag har gett dig, ALLT!! Allt kommer alltid att finnas i mitt hjärta och jag har menat vart enda ord som jag har sagt när jag sa att jag älskade dig menade jag det hundra gånger mer än jag visade... :$ Inte på mer än vänskapligt, men verkligen som en bästa vän! <3

Förlåt att jag skriver detta, men en sak ska du veta... Jag har kommit över Andreas till 100 %! Jag känner absolut ingenting längre. Har tittat på bilder, videos, gamla sms som är sparade.. Jag känner absolut INGENTING.. Men när jag tittar på oss... Då blir jag bara så jävla ledsen och arg på mig själv när jag gjorde som jag gjorde!!!

Princess Tommy Muppsoppa Skohorn Nordengren... Jag kommer aldrig glömma dig <3


Tåget går från Göteborg...

/Isabelle Alexandersson, Göteborg

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

...

2010-03-09 @ 00:33:50

Jag vet inte... :/ :$

vadå då...?


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tim Andersson å lite till..

2010-03-08 @ 23:31:17

Nej, jag skojar bara. Du är absolut inte äcklig, men jag blir generad när du läser samtidigt som du pratar med mig.. :$

Spelar ingen roll vem det är, blir det med alla! Samma som med mina filmer.. Folk får gärna titta på dem, men inte tillsammans med mig..

På tal om det... :)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tattoo 2

2010-03-08 @ 21:55:58

Min första skiss


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tim Andersson

2010-03-08 @ 21:53:17

Äckliga du som läser detta, aah jag pratar om DIG Tim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag kommer lägga på nu å det är fan på riktigt!!! :@

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Eminem <3

2010-03-08 @ 01:36:46

Min idol!!! <3




 



http://www.jango.com/guests/67d1ee30757c3b8cd285d52c3474c155?l=0


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tim Andersson intervju

2010-03-08 @ 01:16:44

Pratade med min vän Tim i ungefär tre timmar idag :)

Jag frågade honom massa saker idag och det var så mycket information, så att jag skrev faktiskt upp en hel del.. Tänker absolut inte berätta allt här, för mycket är nog ganska privat. Även om han berättade det för mig, så tror jag inte att han vill att hela Sverige ska veta det.. Det är sjukt skträmmande vad lika våra liv är ändå!

Pappa + fru - Personligt,
Mamma - Mamma har alltid varit rättvis och är alltid generös och verkligen tar hand om sina barn!
Skola - Båda har varit skoltrötta sen 9an. Han hade IG i Eng i grundskolan, jag har massa IG nu..
Musikstil - Gillar samma artister och låtar, enda minuset är att han inte gillar Backstreet boys.
Intressen - Träning, Bygg (själv + tv-program), mysa, festa
Jobb - Jag har jobbat sen jag var 12 år, han sedan han var 14. Har alltid haft inkomst och har alltid betalat allt själv.
Husdjur - Han har en katt som heter Zorro, jag har två, en som heter Musse och en som heter Kajsa.
Religion - Båda är konfirmerade och kristna, men inte troende. Han tror på något däremot och jag med, men jag vet inte riktigt vad..
Hem - städning ibland, mat lagar alltid mamma och tvättning.. ingen av oss har tvättat... NÅGONSIN! (Jag tvättade däremot en gång när jag bodde hos papa själv i en vecka, men det var Mathilda som sa hur jag skulle göra)
Bil - Båda har bil, körkort, han klarade körkortet på tredje teorin och första uppkörningen, jag klarade det på första uppkörningen och andra teorin..
Eget hem - Båda vill flytta hemifrån, han vill till lägenhet, jag vill till hus..
Resa - Båda gillar att resa. Han åkte mycket skidor med familjen som liten, så nu vill han mer ut i värmen. Jag har aldrig åkt skidor, men har heller inte rest mycket med familjen mer än till Norge å Danmark.. Jag gillar värmen!
Shoppa - Han älskar arbetskläder, det köper han ofta! Han gillar snickarbyxor. DET GÖR JAG MED! Tycker det är sjukt sexigt. Jag har däremot inga, men jag shoppar ganska mycket annat!
Humor - Tim har väldigt dålig humor, men det är lite roligt..

Jag älskar att ha övertaget och just nu känns det som det ;)


Måste bara säga att Tim.. Om jag inte hade träffat dig på nyår, så hade jag nog inte varit äver varken Andreas, Tommy eller Veronica... De var mina bästa vänner verkligen.. Trodde jag i alla fall.
Är så SJUKT GLAD över att jag har träffat dig. Kan prata om allt med dig och du pratar om allt med mig, det känns så himla skönt! :) <3

TACK!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()