Fint besök

Min vän Princess Tommy Muppsoppa Shohorn Nordengren  kom till mig i måndags på kvällen :) Han åker hem på fredag morgon :(

Det har verkligen vart perfekt timing att han kom nu, för våra ex har precis blivit tillsammans med varandra... De trodde att det var okej, för de trodde att jag och Tommy har gjort massa saker... :S Tommy är min vän, inget annat jag vill INTE förlora honom som vän, aldrig!!!

För Tommy är det hans fd bästa kompis som han lixom har känt i 7 år, sen är det hans ex som han älskade...

För mig är det min bästa väns kärlek och bästa kompis, så jag är ledsen för Tommys skull.

Jag mår bättre och bättre för varje dag och känner mindre och mindre för Andreas varje dag också, MEN det är klart att det ändå känns lite... :/

Hur fan kan de båda göra så? :S

Hon har sagt att han inte är pojkvänsmaterial och han har kallat henne för kråknäsa. Man blir inte tillsammans med någon som man inte tycker om och varför bli tillsammans med honom om han nu inte är pojkvänsmaterial? :S

Jag fattar inte vad de tänker med, men de passar ju ihop...
Lycka till.

Men jag är inte ensam om att tycka att ni båda är svin som gör såhär!!!

Fråga era bästa vänner.... Om de nu finns kvar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0