Isabelle + Camilla = Slut...

Har misst min bästa kompis. Tog med henne till Taizé som vår första utlandsresa, men det ångrar jag starkt. Det gjorde att vi inte bara blev ovänner, utan jag misste den vännen som jag aldrig trodde jag skulle missta. Har berättat varenda djupaste hemlighet till henne och jag har alltid kunnat sagt saker eftersom hon inte kunnat föra det vidare då vi inte har några andra gemensamma vänner... Jag är riktigt ledsen över det, men eftersom hon inte ville reda ut det, så kände inte jag att det inte är någon idé att lägga ner min själ i det. Det är supertråkigt att det ska sluta såhär, för jag åker ju till Filipstad om en månad och är borta ett år.. Då skulle jag verkligen behöva en sådan vän som man kan ringa till och berätta både bra och dåliga nyheter för.. Men... Livet går vidare......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0