Ska jag våga, eller ska jag försöka glömma...?

Utan att säga för mycket:

Om jag vågar och får negativt svar, så kan jag förlora en vän, men om jag vågar och får positivt, så för det oss närmre.. Men jag vill inte förlora min vän, så om jag istället försöker ta tiden till att glömma och se om det funkar..? Men om det inte funkar och vi har byggt upp en starkare vänskap, så kanske det är för sent att säga det sen.. samtidigt som jag kanske också vet mer vad båda vill..

...Svårt...!

 

Du

Det pirrar i magen,

Kan inte äta.

Vill säga,

Men vågar inte.

Du visslar och säger snygging,

Jag blir generad inombords.

Vill känna din närhet,

Men vågar inte fullt ut.

Jag vågade egentligen inte, men bra gjorde det

och du sa ju faktiskt ja.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0